czwartek, 24 maja 2018

MADE RESTAURANT KRAKÓW - BADŹ 3 KROKI PRZED I ZARABIAJ!

 
Biznesowa platforma gastronomiczna MADE RESTAURANT już 18 czerwca po raz drugi zawita do Krakowa. Spotkanie odbędzie się pod hasłem „BĄDŹ 3 KROKI PRZED I ZARABIAJ”, po to aby uczestnicy wspólnie przekroczyli magiczną czerwoną linię dochodowego zarządzania restauracją. 
 
W ramach działania organizacji MADE aranżowane są spotkania oraz specjalistyczne szkolenia dla gastronomii - MADE Progress oraz wielkie biznesowe konferencje – MADE Restaurant. Ich celem jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników. MADE RESTAURANT to m.in. cykl spotkań lokalnych oraz rozmów z liderami restauracji i biznesów gastro na terenie całej Polski. Poprzez działania ogólnopolskie podejmuje się kreowania wzorców, zapewnia dostęp do wiedzy najlepszych na rynku praktyków oraz stosowanych przez nich dochodowych rozwiązań i dobrych praktyk biznesowych. Zachęca do dialogu restauratorów, dostawców, szefów kuchni, managerów i kelnerów. Ekipa MADE prowadzi również portal branżowy MADE Talks.

“Zaangażowanie, wysoka frekwencja, świetne oceny merytoryczne i organizacyjne uczestników zeszłorocznych spotkań organizowanych w kilku polskich miastach utwierdziły nas w konieczności rozwijania tej nowatorskiej, biznesowej platformy edukacyjnej – MADE RESTAURANT. Jej celem jest wymiana wiedzy i networking na poziomie lokalnym. To jedyny taki cykl wydarzeń gastronomicznych w Polsce i jedyna okazja do analizy naszego biznesu na poziomie regionalnym” - tłumaczy organizatorka wydarzeń Agnieszka Małkiewicz.  
  
Po serii wydarzeń w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu w 2017 roku obecny rok będzie równie intensywnym rozwojem platformy. Tegoroczny cykl pod hasłem „Bądź 3 kroki PRZED i zarabiaj” rozpoczął się w Poznaniu, a już w czerwcu do wymiany doświadczeń przystąpią najbardziej aktywni praktycy gastronomii w Małopolsce. Na scenie MADE RESTAURANT wystąpią eksperci, których firmy i restauracje wyróżniają się na rynku m.in.: Andrzej Rachwalski (Z Ust do Ust, Bajzel, Klubokawiarnia Pozytywka, PIK), Renata Targosz (Zakładka), Szymon Cieśla (Mercy Brown), Grzegorz Wejer (Winne Pola) oraz wielu innych, którzy wymienią się technikami zarządzania zespołem, kontroli finansów, zwiększania sprzedaży i budowania skutecznego marketingu. Drążąc temat okazuje się, że po drodze do sukcesu w tej branży musi być coś więcej…
 
Jeden z najskuteczniejszych polskich restauratorów Radosław Fronc, psycholog z wykształcenia, odkrywa w rozmowie z MADE nowe oblicze gastronomii „Biznes, w którym pracuję, całe to przedsiębiorstwo, całe to wydarzenie z tymi w większości przemiłymi ludźmi, bardzo młodymi najczęściej, to jest nieustający proces. Można nawet powiedzieć, że to jest biznes, który wymaga terapeutyzowania cały czas.”
  
Jednak motto najbliższej edycji brzmi: „Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na mocnej analizie. Jeżeli firma nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i decyzje podejmuje jedynie na powierzchownych informacjach i intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.” [Bill Gates].
  
Licząc, analizując i wnioskując uczestnicy przekonają się,  jaka jest więc droga i kiedy się przekracza tą czerwoną linię między marzeniami, a dochodowością “romantycznego” biznesu jakim jest restauracja. Program spotkania oparty będzie przede wszystkim o case studies i analizy finansowe poszczególnych działań. Przedstawione zostaną dane, fakty, wyliczenia i dobre praktyki w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Południowej.  

Partnerem Organizacyjnym najbliższego spotkania jest Café Manggha  oraz Modern Catering, którzy zapewnią nie tylko wsparcie techniczno-organizacyjne, ale również okazję do nieformalnego networkingu podczas After Party.
  
Partnerami biznesowymi MADE Restaurant Kraków 2018 zostali: Kruszwica, Badoit, Evian, Aviko,  Winterhalter, Liebherr, Illy, Winne Pola, Skarby Serowara, Gastronomiczna Grupa Zakupowa, Bidfood Farutex oraz mprofi.pl.
 
Patronat medialny objęli: magazyn Kuchnia, Restauracja pismo biznesu gastronomicznego, magazyn Hotelarz, Poradnik Restauratora, Akademia Kulinarna, Klub Szefów Kuchni, Restaurant Week, Noble Concierge, a także portale papaja.pl, NewsGastro.pl oraz have a bite.
  
Organizatorem wydarzenia jest zespół profesjonalistów MADE wyspecjalizowanych w organizacji kampanii, wydarzeń oraz projektów edukacyjnych i doradczych w branży HORECA. Agnieszka Małkiewicz, Zarząd MADE (specjalizacja marketing i PR) i Katarzyna Derdzińska, Zarząd MADE (specjalizacja HR, psychologia i rozwój biznesu) łączą siły z liderami branży, tym razem w Polsce Południowej.
 
Biznesowe Spotkanie Gastronomiczne „Bądź 3 kroki PRZED i zarabiaj”     
18.06.2018 godz. 09.00 
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, ul. M. Konopnickiej 26, 30-302 Kraków 

Wszelkie informacje na temat programu wydarzenia i prelegentów znajdziecie na stronie: 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz