TRYB JASNY/CIEMNY

WYNIKI KONKURSU "TEJ WIOSNY BĄDŹ FIT" Z KONRADEM GACĄ





Konkurs "TEJ WIOSNY BĄDŹ FIT" dobiegł końca.
Bardzo Wam wszystkim dziękujemy za udział i za zaangażowanie. Otrzymaliśmy od Was kilkadziesiąt konkursowych prac. I uwierzcie, było nam bardzo trudno dokonać wybory zwycięzców. Włożyliście dużo swojej pracy i czasu w zmotywowanie innych do bycia fit i do dokonania w życiu zmian prowadzących do poprawy zdrowia, formy i wyglądu, a tym samym przekonaliście wiele osób do zawalczenia o siebie i o swoje zdrowie. W jakimś sensie wszyscy więc osiągnęliście cel i zwyciężyliście. 



Książki Konrada Gacy pt "Kuchnia FIT" otrzymują : 

1. ILONA :
Aby wszelkie próby bycia FIT nie zakończyły się fiaskiem trzeba przede wszystkim chcieć coś zmienić w swoim stylu życia oraz odrobina silnej woli.
-Żeby nie poddać się nie starcie należy stawiać sobie krótko terminowe cele i dążyć do nich małymi krokami.
-Nie od dziś wiadomo, że wartościowe śniadanie jest podstawą. Słodkie bułki nie są najlepszym pomysłem bo tylko podniosą nam poziom cukru i szybko znów poczujemy głód dlatego warto wybrać np. płatki owsiane na mleku z dodatkiem suszonych owoców, które na długo zapewnią mam energię i dostarczą wartościowych składników.
-Małe posiłki jedzmy w odstępach 3-4 godziny wtedy nie grożą nam napady głodu, oczywiście niezbędna jest także woda mineralna, która pita małymi łyczkami w ciągu dnia(1,5-2 l /dziennie ) pomoże usunąć toksyny z naszego organizmu. Dla polepszenia smaku można dodać plasterki cytryny lub mięty ;)
-Warto zaprzyjaźnić się z wszelkimi warzywami, zwłaszcza zielonymi zawierającymi cenny chlorofil oraz świeżymi owocami zamiast słodyczy, które są tylko pustymi kaloriami. Jeśli ktoś czasami musi sobie dosłodzić życie polecam bakalie, a zamiast cukru miód lub stewię lub ksylitol.
-Białe pieczywo/makarony/ryż wystarczy zamienić na brązowe, nie dość, że posiadają więcej wartości odżywczych to zawierają błonnik wspomagający pracę jelit.
Zamiast zwykłej panierki z bułki tartej do kotletów możne użyć otręby lub płatki owsiane.
-Jeśli chodzi o zdrowy styl życia jest wiele substytutów niezdrowych produktów do których wielu z nas jest przyzwyczajonych.
-Zmiana diety na tę zdrowszą zapewni nam nie tylko lepsze zdrowie, ale także więcej energii, którą warto spożytkować na jakąś aktywność fizyczną. Wybór jest ogromny: ćwiczenia w domu, w plenerze, na siłowni, na boisku itp. Warto spróbować wszystkiego i wybrać to co nam odpowiada. Uprawianie ulubionej aktywności sprawi, że nie poddamy się tak szybko bo będzie to nam sprawiać radość.
-Zmiana sposobu odżywiania i aktywność fizyczna sprawią, że nasze ciało, zdrowie i samopoczucie ulegną polepszeniu. Będziemy czuć się dobrze sami ze sobą,a wtedy damy sobie radę i innymi codziennymi przeciwnościami losu :)
ilona.j@onet.pl

2.Melania Warchoł :
Melania Warchoł25 kwietnia 2015 16:21
Kodeks zmiany stylu życia na FIT:
1. Zacznij od nie wykręcania się wymówkami typu:
- za wcześnie
- za zimno
- nogi mnie bolą
- wstałem za późno
- brakuje mi czasu itp. Zacznij nad sobą pracować już DZIŚ, a nie mów, że OD JUTRA!
2. Wyjdź do szkoły lub pracy 5 minut później, a da Ci to możliwość, żeby podbiec do autobusu a nie leniwie poczekać na niego na przystanku. Świeże powietrze jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)
3. "Nie musisz być perfekcyjny, żeby inspirować innych ... Pozwól, żeby ludzie inspirowali się poprzez sposób, w jaki radzisz sobie z niedoskonałościami"- także pamiętaj, nie musisz być NAJLEPSZY z najlepszych!
4. Otaczaj się ludźmi, którzy MOTYWUJĄ CIĘ do działania i są OSTOJĄ w trudnych chwilach. Nie ma nic lepszego niż pełne uznanie najbliższych!
5. Nie bierz przykładu z ludzi, którzy w wolnym czasie zmieniają się w "KANAPUS POSPOLITUS" czyt. w jednej ręce pilot, w drugiej piwko, a przed sobą (nie dalej niż na wyciągnięcie ręki) ulubione chipsy. Niech Twoim mottem staną się słowa "mój TRENING, moja DIETA, moje CIAŁO, moje ZMĘCZENIE, moje WYRZECZENIA, moja PRZEMIANA, Twoja ZAZDROŚĆ"!
6. Pożegnaj się z cukrem, solą i zastąp je miodem i przyprawami. Jedz REGULARNIE! Dbaj o to, co ląduje na Twoim talerzu. Oducz się jednorazowego obżarstwa!
7. Duży talerz zastąp małym, a poczujesz się najedzony a nie PRZEJEDZONY!
8. Napoje gazowane? Bąbelki jak to bąbelki, niepotrzebnie buzują nam w brzuchu! Twój nowy, wierny kompan to NIEGAZOWANA WODA.
9. Powiedz NIE smażonym i tłustym potrawom, a PRZYWITAJ SIĘ z daniami przygotowywanymi na parze bądź grillowanymi.
10. Pamiętaj: JESTEŚ TYM CO JESZ! A im zdrowsze jedzenie tym "w Twoim CIELE jest zdrowszy DUCH"! Tego się trzymaj a SUKCES będzie nieunikniony!


3. Anna Kowal-Gąska :

Anna Kowal-Gąska22 kwietnia 2015 20:38
Wiosna pełną gębą a u mnie po ciążowa oponka, ale wypowiedziałam jej wojnę! Nie kupuję słodyczy, za to mam zawsze pod ręką pestki słonecznika czy dyni, owoce i świeże warzywa którymi się zajadam z przyjemnością. Odkurzyłam orbitreka i co dzień zwiększam czas ćwiczeń o minutkę, niby mało ale chcę dojść do 45minut. Do tego korzystamy z Kasią z pogody i co dzień zwiększamy dystanse spacerów, przyspieszony krok też robi swoje. Moją ulubioną gorącą czekoladę zamieniłam na herbatkę z czystka i zieloną na przemian z czerwoną, ich picie weszło mi już w krew i robię to z przyjemnością. Na razie takie mam małe moje sposoby jakie wdrożyłam i które stosuję by wrócić do formy sprzed ciąży, nie jest to łatwe przy małym szkrabie domagającym się uwagi bez przerwy, ale staram się jak mogę!Wyznaczyłam cel i chcę go osiągnąć. Wierzę, że mi się uda;)
anya_86@wp.pl



Laureatów konkursu proszę o przysłanie w terminie do 7 dni na mój adres mailowy ankawell@gmail.com swoich danych teleadresowych (adres z kodem pocztowym i numer telefonu). 

Komentarze

  1. kiedy można spodziewać się nagrody ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrody zostały wysłane w piątek ( 15.05.2015 ). Mam nadzieję, że dotrą do zwycięzców konkursu zaraz po weekendzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

SEZONOWA KUCHNIA

STYCZEŃ

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ

MAJ

CZERWIEC

LIPIEC

SIERPIEŃ

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

GRUDZIEŃ

KOLORY W KUCHNI

WIELOBARWNIE

BIAŁY

CZERWONY

FIOLETOWY

POMARAŃCZOWY

ZIELONY

ŻÓŁTY

POLECANE ARTYKUŁY

Polecane posty

instagram @zycie_od_kuchni

Copyright © ŻYCIE OD KUCHNI